Made in Greece Awards 2022


Τα βραβεία «Made in Greece» απευθύνονται στο σύνολο των επιχειρήσεων, οργανισμών, συνεταιρισμών και ομάδων παραγωγών που παράγουν στην Ελλάδα και οι δραστηριότητες τους εμπίπτουν στις κατηγορίες των βραβείων.

Προθεσμία Υποβολής Υποψηφιοτήτων: 23 Μαίου 2022





Κάθε επιχείρηση ή οργανισμός έχει το δικαίωμα να υποβάλλει μέχρι τρεις (3) υποψηφιότητες σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες βραβείων.

Υλικά υποστήριξης συμμετοχής (Υποχρεωτικά αρχεία):

Για την ολοκλήρωση της on line υποβολής υποψηφιότητας θα χρειαστεί να έχετε διαθέσιμα:

  • Α. Λογότυπο:Εταιρικό ή του προϊόντος που θέτει υποψηφιότητα (500x500px)

  • Β. Παρουσίαση (σε PDF)
    Συνοπτική παρουσίαση της επιχείρησης/οργανισμού (αρχείο pdf) με διακριτή παρουσίαση των στοιχείων, της αιτιολόγησης και των επιχειρημάτων για τα κριτήρια που έχουν θεσπιστεί για τη συγκεκριμένη κατηγορία βραβείου.















Ποσά χρέωσης για κάθε υποψηφιότητα


Μία υποψηφιότητα 350 Ευρώ + ΦΠΑ 24%= 434 Ευρώ
2η υποψηφιότητα 200 Ευρώ + ΦΠΑ 24%= 248 Ευρώ
3η υποψηφιότητα 200 Ευρώ +ΦΠΑ 24%= 248 Ευρώ

Πληρωμή:

Με έμβασμα σε Τραπεζικό λογαριασμό

Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος
ΙΒΑΝ: GR68 0110 5250 0000 5250 0247 599
Δικαιούχος: INSESSION EVENTS IKE

Tα έξοδα Τραπεζικού εμβάσματος βαρύνουν αποκλειστικά τον αποστολέα.

ή με πιστωτική κάρτα online κατά την υποβολή


Ποσότητα
Βραβείο Επιχειρηματικής Αριστείας

Υποψηφιότητες μπορούν να θέσουν επιχειρήσεις που παράγουν στην Ελλάδα και έχουν διακεκριμένη επιχειρηματική παρουσία.

Κριτήρια αξιολόγησης υποψηφίων

  • Εθνική και κοινωνική προσφορά της επιχείρησης στην Ελλάδα.
  • Επίτευξη υψηλών στόχων, ηγεσία, και διακεκριμένη παρουσία της επιχείρησης σε κλαδικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο.
  • Εξαιρετική εμπορική, παραγωγική και τεχνολογική εξέλιξη της επιχείρησης που υπερβαίνει ή οδηγεί τον ανταγωνισμό.
  • Διεθνείς αναγνωρίσεις και διακρίσεις.
  • Συμμετοχή ελληνικών παραγωγικών συντελεστών (εργασία, εγκαταστάσεις, πρώτες ύλες, εισροές).
€434,00
Βραβείο Βιομηχανικής Αριστείας

Υποψηφιότητες μπορούν να θέσουν βιομηχανίες με σημαντική παραγωγική δραστηριότητα στην Ελλάδα.

Κριτήρια αξιολόγησης υποψηφίων

  • Συμβολή της εγχώριας παραγωγικής δραστηριότητας της υποψήφιας επιχείρησης σε κλαδικό και εθνικό επίπεδο
  • Βιομηχανικές επενδύσεις και τεχνολογικός εκσυγχρονισμός παραγωγικού εξοπλισμού την τελευταία πενταετία.
  • Επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη ως ποσοστό του κύκλου εργασιών.
  • Διεθνείς αναγνωρίσεις και διακρίσεις.
  • Συμμετοχή ελληνικών παραγωγικών συντελεστών (εργασία, εγκαταστάσεις, πρώτες ύλες, εισροές)
€434,00
Βραβείο Αγροτικής Αριστείας

Υποψηφιότητες μπορούν να θέσουν επιχειρήσεις του αγροτικού τομέα, συνεταιρισμοί και ομάδες παραγωγών που καλλιεργούν ή/και τυποποιούν ή/και μεταποιούν  στην Ελλάδα.

Κριτήρια αξιολόγησης υποψηφίων

  • Τυποποίηση και ποιοτικές προδιαγραφές αγροτικής παραγωγής, αειφόροι μέθοδοι καλλιέργειας
  • Πιστοποιήσεις και διεθνείς αναγνωρίσεις.
  • Πρωτότυπη, καινοτόμος ή εναλλακτική καλλιέργεια
  • Εξαγωγικός προσανατολισμός.
€434,00
Βραβείο Νεοφυούς Επιχειρηματικότητας

Υποψηφιότητες μπορούν να θέσουν νεοφυείς παραγωγικές επιχειρήσεις που έχουν ιδρυθεί στην Ελλάδα τα τελευταία 5 χρόνια.

Κριτήρια αξιολόγησης υποψηφίων

  • Η βιωσιμότητα της επιχειρηματικής ιδέας που δημιούργησε τη νεοφυή επιχείρηση.
  • Η ύπαρξη ενός οργανωμένου επιχειρηματικού σχεδίου.
  • Η εμπορική, παραγωγική και τεχνολογική ανάπτυξη της νεοφυούς παραγωγικής επιχείρησης
  • Ο βαθμός εξωστρέφειας στις αγορές της αλλοδαπής.
  • Διεθνείς αναγνωρίσεις και διακρίσεις.
  • Συμμετοχή ελληνικών παραγωγικών συντελεστών (εργασία, εγκαταστάσεις, πρώτες ύλες, εισροές)
€434,00
Βραβείο Εξαγωγικής Αριστείας

Κριτήρια αξιολόγησης υποψηφίων

  • Ύψος και διαχρονική εξέλιξη των εξαγωγών σε απόλυτα μεγέθη και αναλογικά με τον εγχώριο κύκλο εργασιών.
  • Χρονική διάρκεια εξαγωγικής προσπάθειας.
  • Μελλοντικός εξαγωγικός σχεδιασμός.
  • Συμμετοχή ελληνικών παραγωγικών συντελεστών (εργασία, εγκαταστάσεις, πρώτες ύλες, εισροές)
€434,00
Βραβείο Εξαγωγικής Αριστείας Μικρομεσαία Επιχείρηση

Υποψηφιότητες μπορούν να θέσουν Μικρομεσαίες παραγωγικές επιχειρήσεις που εξάγουν προϊόντα (εγχώριας) ελληνικής παραγωγής στο εξωτερικό. Τα προϊόντα τους πρέπει να απευθύνονται είτε στην καταναλωτική αγορά (Β2C) είτε στην αγορά των επιχειρήσεων (Β2B).

Μικρομεσαία επιχείρηση ορίζεται η επιχείρηση που πραγματοποιεί ετήσιες πωλήσεις μέχρι 10.000.000 ευρώ.

Κριτήρια αξιολόγησης υποψηφίων

  • Ύψος και διαχρονική εξέλιξη των εξαγωγών σε απόλυτα μεγέθη και αναλογικά με τον εγχώριο κύκλο εργασιών.
  • Χρονική διάρκεια εξαγωγικής προσπάθειας.
  • Μελλοντικός εξαγωγικός σχεδιασμός.
  • Συμμετοχή ελληνικών παραγωγικών συντελεστών (εργασία, εγκαταστάσεις, πρώτες ύλες, εισροές)
€434,00
Βραβείο Επωνύμου Καταναλωτικού Προϊόντος

Υποψηφιότητες μπορούν να θέσουν επώνυμα προϊόντα ελληνικής κατασκευής που δημιουργήθηκαν και αναπτύχθηκαν στην Ελλάδα και έχουν σημαντική ιστορία και εμπορική καταξίωση, και απευθύνονται στην καταναλωτική αγορά (Β2Β).

Κριτήρια αξιολόγησης υποψηφίων

  • Διάρκεια παρουσίας και ιστορία της επωνυμίας στην εγχώρια ή και διεθνή αγορά.
  • Πωλήσεις, μερίδιο αγοράς και διαχρονική εξέλιξη τους στην Ελλάδα ή και σε σημαντικές αγορές της αλλοδαπής.
  • Διεθνείς αναγνωρίσεις και διακρίσεις.
  • Συμμετοχή ελληνικών παραγωγικών συντελεστών (εργασία, εγκαταστάσεις, πρώτες ύλες, εισροές)
€434,00
Βραβείο Επωνύμου Βιομηχανικού Προϊόντος

Υποψηφιότητες μπορούν να θέσουν επώνυμα προϊόντα ελληνικής κατασκευής που δημιουργήθηκαν και αναπτύχθηκαν στην Ελλάδα και έχουν σημαντική ιστορία και εμπορική καταξίωση, και απευθύνονται στην αγορά των επιχειρήσεων (Β2B).

Κριτήρια αξιολόγησης υποψηφίων

  • Διάρκεια παρουσίας και ιστορία της επωνυμίας στην εγχώρια ή και διεθνή αγορά.
  • Πωλήσεις, μερίδιο αγοράς και διαχρονική εξέλιξη τους στην Ελλάδα ή και σε σημαντικές αγορές της αλλοδαπής.
  • Διεθνείς αναγνωρίσεις και διακρίσεις.
  • Συμμετοχή ελληνικών παραγωγικών συντελεστών (εργασία, εγκαταστάσεις, πρώτες ύλες, εισροές)
€434,00
Βραβείο Καινοτόμου Καταναλωτικού Προϊόντος

Υποψηφιότητες μπορούν να θέσουν συγκεκριμένα προϊόντα ελληνικής κατασκευής που ενσωματώνουν σημαντικές καινοτομίες και απευθύνονται στην καταναλωτική αγορά (Β2C).

Κριτήρια αξιολόγησης υποψηφίων

  • Πρωτοτυπία της καινοτομίας σε σύγκριση με ανταγωνιστικά προϊόντα που κατασκευάζονται στην Ελλάδα ή στην αλλοδαπή.
  • Οφέλη που προκύπτουν για τον καταναλωτή από την υιοθέτηση του καινοτόμου προϊόντος.
  • Διεθνής κατοχύρωση της καινοτομίας.
  • Εμπορική πορεία του καινοτόμου προϊόντος και μελλοντικές προοπτικές στην εγχώρια και διεθνή αγορά.
  • Συμμετοχή ελληνικών παραγωγικών συντελεστών (εργασία, εγκαταστάσεις, πρώτες ύλες, εισροές)
€434,00
Βραβείο Καινοτόμου Βιομηχανικού Προϊόντος

Υποψηφιότητες μπορούν να θέσουν συγκεκριμένα προϊόντα ελληνικής κατασκευής που ενσωματώνουν σημαντικές καινοτομίες και απευθύνονται στην αγορά των επιχειρήσεων (Β2B).

Κριτήρια αξιολόγησης υποψηφίων

  • Πρωτοτυπία της καινοτομίας σε σύγκριση με ανταγωνιστικά προϊόντα που κατασκευάζονται στην Ελλάδα ή στην αλλοδαπή.
  • Οφέλη που προκύπτουν για τον πελάτη από την υιοθέτηση του καινοτόμου προϊόντος.
  • Διεθνής κατοχύρωση της καινοτομίας.
  • Εμπορική πορεία του καινοτόμου προϊόντος και μελλοντικές προοπτικές στην εγχώρια και διεθνή αγορά.
  • Συμμετοχή ελληνικών παραγωγικών συντελεστών (εργασία, εγκαταστάσεις, πρώτες ύλες, εισροές)
€434,00
Βραβείο Καινοτόμου Προϊόντος – Μικρομεσαία Επιχείρηση

Υποψηφιότητες μπορούν να θέσουν συγκεκριμένα προϊόντα ελληνικής κατασκευής από μικρομεσαίες επιχειρήσεις που ενσωματώνουν σημαντικές καινοτομίες και απευθύνονται είτε στην καταναλωτική αγορά (Β2C) είτε  στην αγορά των επιχειρήσεων (Β2B).

Μικρομεσαία επιχείρηση ορίζεται η επιχείρηση που πραγματοποιεί ετήσιες πωλήσεις μέχρι 10.000.000 ευρώ.

Κριτήρια αξιολόγησης υποψηφίων

  • Πρωτοτυπία της καινοτομίας σε σύγκριση με ανταγωνιστικά προϊόντα που κατασκευάζονται στην Ελλάδα ή στην αλλοδαπή.
  • Οφέλη που προκύπτουν για τον καταναλωτή ή τον πελάτη από την υιοθέτηση του καινοτόμου προϊόντος.
  • Εμπορική πορεία του καινοτόμου προϊόντος και μελλοντικές προοπτικές στην εγχώρια και διεθνή αγορά.
  • Συμμετοχή ελληνικών παραγωγικών συντελεστών (εργασία, εγκαταστάσεις, πρώτες ύλες, εισροές)
€434,00
Βραβείο Βιώσιμης Ανάπτυξης

Υποψηφιότητες μπορούν να θέσουν επιχειρήσεις με παραγωγική δραστηριότητα στην Ελλάδα που υιοθετούν πρακτικές Βιώσιμης Ανάπτυξης στη παραγωγική τους διαδικασία και λειτουργία.

Κριτήρια αξιολόγησης υποψηφίων

  • Πρακτική/ες βιώσιμης ανάπτυξης στην παραγωγική διαδικασία ή/και στη λειτουργία της επιχείρησης
  • Οφέλη που προκύπτουν για τον καταναλωτή από την υιοθέτηση των πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης.
  • Οφέλη που προκύπτουν για την κοινωνία από την υιοθέτηση των πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης.
  • Οφέλη που προκύπτουν για το περιβάλλον από την υιοθέτηση των πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης.
  • Συμμετοχή ελληνικών παραγωγικών συντελεστών (εργασία, εγκαταστάσεις, πρώτες ύλες, εισροές).
€434,00


Πότε;

Δευτέρα, 20 Ιουνίου 2022 7:30 μμ

Πού;

Περιστύλιο Ζαππείου Μεγάρου
Λεωφόρος Βασιλίσσης Όλγας
105 57 Αθήνα
Κεντρικός Τομέας Αθηνών, Ελλάδα


Προβολή μεγαλύτερου χάρτη

Γραμματεία διοργάνωσης
Μενάνδρου 1, Κηφισιά 14561
Τ: 213 0455951
Ε: insession@insessionevents.com,
info@insessionevents.com



Ο Θεσμός 

Η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.) επιβραβεύει την παραγωγή και αναδεικνύει την Ελλάδα θεσπίζοντας τα βραβεία «Made in Greece».

Ο θεσμός αυτός της ΕΛ.Α.Μ. εντάσσεται στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειάς της για την ενδυνάμωση και διάδοση ενός νέου αναπτυξιακού μοντέλου καινοτομίας και εξωστρέφειας, που να απαντά στις σύγχρονες προκλήσεις παραγωγής και μάρκετινγκ προϊόντων βασισμένων στην ποιότητα, την καινοτομία, τη διαφοροποίηση, τις στοχευμένες αγορές, τα διεθνή δίκτυα διανομών και τα ισχυρά σήματα (brand names). Σκοπός του θεσμού αυτού είναι η ανάδειξη και επιβράβευση των επιχειρήσεων και οργανισμών που επιτυγχάνουν εξαιρετικές επιδόσεις στη δημιουργία και διάθεση προϊόντων με σημαντική προστιθέμενη αξία για την Ελληνική Οικονομία.

Τα βραβεία απευθύνονται στο σύνολο των επιχειρήσεων και οργανισμών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και για τις οποίες η ποιότητα, η καινοτομία, η εξωστρέφεια και η δύναμη των σημάτων τους (brands) πρωτοστατούν στην ανάπτυξη και στην ευημερία τους.

Τα βραβεία «Made in Greece» είναι η εξωτερίκευση της ανάγκης να αναδείξουμε τη σημαντικότητα της βιομηχανικής και αγροτικής παραγωγής για την αναπτυξιακή πορεία της χώρας μας και η απάντηση των ανθρώπων του ελληνικού μάρκετινγκ στις ανάγκες της ελληνικής οικονομίας και στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας.

Στον θεσμό αυτό έχουν ήδη απονεμηθεί 95 Βραβεία, 54 Έπαινοι και 71 Τιμητικές Διακρίσεις σε κορυφαίες ελληνικές επιχειρήσεις στις διαφορετικές κατηγορίες βραβείων.